این روزها یک اصطلاح برای خودم ساختهام:
خودکشی درونی!!! من مبتلا به این درد عجیب و غریب هستم، برزخی که گاهی فکر میکنم هیچ گاه از آن بیرون نخواهم آمد. فکر کن یک طناب دار توی ذهنت بچرخد و تو هر لحظه خو ریشه در شوکران...
ما را در سایت ریشه در شوکران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 15:36